2016. május 28., szombat

Bosszúállók egyperces - Liliom (Virágok ciklus 3.)




Próbáltam tartani magamat az ígéretemhez, szóval hozom is a következő egypercest, nem mást, mint a Rózsák folytatását!! :) Remélem tetszeni fog! :)


Romantikus, Egyperces
Loki Laufeyson x Tony Stark



Cím: Bosszúállók egyperces - Liliom
Író: Rozmaring - Salvi
Kelt: 2016. 05. 28.
Fandom: Marvel univerzum
Páros: Loki x Tony
Figyelmeztetések: slash
Korhatár: 14
Műfaj: romantikus, egyperces

Loki/Tony – Liliom

Hosszú és fárasztó nap volt Tony háta mögött, amikor egy nagy sóhajjal kísérve, végre belépett a hálószobájába. Már több mint egy hét telt el azóta, hogy megkapta Lokitól a rózsákat, de Steve azóta sem mutatott hajlandóságot arra, hogy megbocsásson neki – pedig még nem is tudta a rózsák igazi feladójának kilétét.
Éppen azon gondolkodott, hogy hogyan is mondhatná el Stevenek ezt, amikor észrevett a szobájában valami nem odaillőt.
Az ágya közepén egy szál fehér liliom feküdt. A jelentését el sem téveszthette volna. Épp ahogy azt is pontosan tudta, hogy ki küldhette.
- Loki…
- Csak nem tetszik az ajándékom, kedvesem? – búgta az isten, és hátulról átölelve Tonyt, könnyű csókot nyomott a nyakára.
- Kedves, hogy arra célzol, hogy még ártatlan vagyok, de tudod, hogy nem vagyok az.

- Persze, hogy tudom, Anthony. De én csak most fogom elvenni az ártatlanságodat – vigyorodott el Loki, mire Tony nagyot nyelt.

1 megjegyzés:

  1. Jajj, én mindig is frostiron fan voltam, szerintem Tony jobban összeillik Lokival, mint Steve-vel. Sokkal több bennük a közös vonás, és be kell vallanom, jobban is néznek ki együtt ^^ Köszi a frisst, nagyon várom a többi írásodat :)

    VálaszTörlés